Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021

APASSIONATA

 


GERRIT ENGELKE

 

APASSIONATA

 

Με το φιλί σου

τη ροή του αίματός μου εξύπνησες

και η όψη μου θερμή εβγήκε από τη μέρα,

κι έτσι τώρα η αχανής η νύχτα με ξεπλένει

σείοντας ορυμαγδούς και λάμψεις.

Βαρύ ένα ρίγος στις ρίζες φουσκώνει των ποδιών μου:

το χώμα αφήνει και τους πάταγους να ρέουν,

πηδάει από τα γόνατά μου μες στο στήθος,

στη μελωδία εκείνη που κινεί η θάλασσα,

κι εκεί η καρδιά μου,  αρμόνιο εκκλησιαστικό, μουγκρίζει.

Τα πέλματα μου τώρα στον ρυθμό κινούνται

και ασύνορη αιώρηση εμψυχωμένη

τα μέλη μου μού περιχύνει:

τα χέρια μου σηκώνω

και νιώθω τα τσουλούφια των σγουρών μαλλιών μου,

βαμμένα από τη νύχτα, να χαϊδεύουν σύννεφα,

στεφάνι από αστράνθια το μέτωπό μου ν’ αγκαλιάζει0,

και χορεύω, όλο χορεύω εγώ σ’ εσένα!

Το ρίγος της άγριας μου λαχτάρας αρμενίζει,

όπως και ακέραιη της μοναξιάς μου  η θλίψη,

η ουσία μου όλη απ’ το πηγαινέλα της μες στις πλημμύρες,

και τώρα του ευλογημένου σώματος η νέα απόλαυση:

ορμούν από κοινού στο στήθος σου,

και απλώς ζητούν να βρούνε καταφύγιο εντός σου.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου