Κυριακή 22 Αυγούστου 2021

Ο ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΣ

 


MAX JACOB

Ο ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΣ

Ω, ούτε που τολμώ να μάθω! και ούτε που θέλω να ξέρω! Όχι! δεν μπορώ ν’ αποφασίσω να σηκωθώ και να μάθω! Ο πυροβολισμός! ο πυροβολισμός! χτες βράδυ ήταν τόσο μα τόσο λυπημένος: αχ, τα έρμα τα λεφτουδάκια του! αχ, η έρμη η καρδούλα του! ακόμα κι αν ανεβεί τρία καλάμια ψηλά στον ουρανό ο ήλιος, εγώ, όχι δεν θα το πάρω απόφαση να μάθω… Καλύτερα τό ’χω να πεθάνω από θλίψη σε τούτο ’δώ το κρεβάτι. Το σπίτι τα παντζούρια του το έχει ακόμα κλειστά· θα συναντήσω τον γέρο-Φ… – αυτός σίγουρα θα τον άκουσε τον πυροβολισμό, γι’ αυτό και θα με κοιτάξει λυπημένος. Η αδελφή μου, όπως ντύνεται, μου λέει: «Δεν θά ’πρεπε να πας να δεις στο ελατόδασο;!», εγώ όμως δεν της απαντάω. Πιάνω το κεφάλι μου και ξεσπώ σε λυγμούς… Και στο κάτω-κάτω μπορεί και να μην ήταν παρ’ απλώς κάποιος πρωινός κυνηγός: χτες βράδυ ήταν τόσο μα τόσο απελπισμένος

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου