Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

ΕΛΑ, ΦΙΛΑΜΕ

 



MAGDA PORTAL

 

ΕΛΑ, ΦΙΛΑΜΕ

 

Έλα, φίλα με!...

Τί σημασία έχει αν κάτι σκοτεινό μού μασάει την ψυχή…

Με τα δόντια του;

Είμαι δική σου και είσαι δικός μου… φίλα με!

Δεν κλαίω σήμερα… Με πνίγει η χαρά,

μια χαρά παράξενη που δεν ξέρω από πού έρχεται.

Είσαι δικός μου… Μα είσαι δικός μου;

Μια πόρτα από πάγο είναι ανάμεσά μας:

η σκέψη σου!

Ό,τι σε χτυπάει στον νου σου, και το σφυροκόπημά του

μου ξεφεύγει εμένα…

Έλα, φίλα με!… Τί σημασία έχει;…

Σε φώναζε η καρδιά όλη νύχτα,

και τώρα που είσαι εδώ εσύ, η σάρκα σου και η ψυχή σου,

γιατί να κολλάω στο τί έκανες χτες;

Τί σημασία έχει;

Έλα, φίλα με!... τα χείλη σου,

τα μάτια σου, τα χέρια σου…

Κι έπειτα… τίποτα…

Και η ψυχή σου; Και η ψυχή σου!

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου