Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

ΕΛΕΝΗ




ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΤΑΚΗΣ


ΕΛΕΝΗ

από τους άντρες κρατάω απόσταση
πιο πολύ από κείνους που σε θέλουν για μάνα –
ελένη των δυο ποταμών
τρέμει το χείλι σου από θυμό πνιγμένο

ελένη των περιστεριών της κρύας θάλασσας
χρόνια στον πάγκο της αναμονής
μες  στα προάστια ή στους προθάλαμους των ιατρείων
ελένη της φωτιάς
αναμοχλεύοντας δάκρια παλιά
πετώντας πέτρες στο κορμί
που θέλει ν’ αλωθεί

από τους αγαπητικούς σου παίρνω απόσταση
ελένη της σφαγής

σάμπως τι να μου έδινες
αν γύρναγα μαζί σου στα χωράφια
τα ίχνη ψάχνοντας
αν και τον ύπνο μου θυσίαζα
ακούγοντας
τον αρχαίο σου μύθο

στα τείχη  που ’χει  ανάγκη η ομορφιά σου
καταδικάζεις τα αρσενικά στην έξαψη
κι ύστερα διασύρεις τα κορμιά τους στα πεδία

ελένη όλων των καιρών
με την σπασμένη φτέρνα



Από το βιβλίο: Γιώργος Καρτάκης, «Τώρα που τα σύννεφα», Εκδόσεις Γαβριηλίδης, Αθήνας 2013, σελ. 17.

2 σχόλια:

  1. Αντιγράφω σχόλιό μου από το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου :

    Τρίτη 4 Νοέμβρη, περί την 9ην εσπερινήν, θα έχουμε μάζωξη στην σουβλακερί που βρίσκεται στο βόρειο (προς Ψυχικό) τμήμα της πλατείας Αγίου Δημητρίου (Πανόρμου, Αμπελόκηποι) με απώτερον σκοπόν την (οινο)πνευματική μας ανάνηψιν,την τερψιχταποδικήν εμπειρίαν και την σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των μελών του Σαραντακείου ιστολογίου.
    Η πρόσκληση είναι ανοικτή προς όλα τα μέλη του ιστολογίου, ανεξαρτήτως φύλου, κομματικής και ποδοσφαιρικής προτίμησης.

    Παρακαλείσθε όπως επιβεβαιώσετε την συμμετοχή σας μέχρι και την Κυριακή 2 Νοέμβρη ώστε σε περίπτωση αθρόας προσέλευσης να εξέλθουν και άλλοι οκτάποδες της καταψύξεως. Μην λησμονείτε πως ο οκτάπους έκαμε κλέφτρα την μαγείρισσα γιατί ζαρώνει απίστευτα στο μαγείρεμα !

    Θα χαρώ να γνωρισθούμε κι από κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ gpointofview: Πολύ θα ήθελα να ήμουν κι εγώ εκεί, αλλά θα βρίσκομαι στην Κέρκυρα, όπου και ζω. Να περάσετε καλά. Τα χαιρετίσματά μου σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή