Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΙΑ




MIGUEL HERNÁNDEZ


ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΙΑ

Τα μάτια μου χωρίς τα μάτια σου δεν είναι μάτια –
όχι! Είναι απλώς δυο μυρμηγκοφωλιές παρατημένες.
Και των χεριών μου οι άκρες, όσο δεν σ’ αγγίζουν, ξένες
μου φαίνονται αγκαθόβεργες στων πόνων τα δεμάτια.

Δεν έχω χείλη χωριστά απ’ την άλική σου εγκράτεια
που γλυκές καμπάνες με γεμίζει αλαφιασμένες·
οι σκέψεις μου μακριά σου, ως γολγοθάδες, υψωμένες
τους νάρδους κάνουνε τσουκνίδες, την καρδιά κομμάτια.

Το αφτί μου δεν γνωρίζω τί είναι δίχως τη λαλιά σου·
ο Βόρειος Πόλος δίχως το άστρο σου ορφανός θα μένει·
και δίχως τη φωνή σου εγώ φωνή έχω γυναικεία.

Ποθώ ν’ ακολουθώ τον άνεμο της ευωδιάς σου
και των πατημασιών σου την εικόνα τη σβησμένη
που ξεκινά μ’ εσένα και σ’ εμέ θα μπεί τελεία.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου