Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ…

 


JEAN MALRIEU

 

ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ…

 

Αυτό το θαυμάσιο παράπονο της ψυχής είναι η αγάπη.

Άκουσέ την. Δεν έχω ηλικία, αλλά, είμαι θρεμμένος με μπαχαρικά, φορτωμένος με αλάτι,

σκεπασμένος με φάβα, γεμάτος πράγματα που θα γεννηθούν.

Είμαι κύριος του εαυτού μου σαν καράβι, και το σώμα μου είναι ιστιοφόρο του Απρίλη, της εξαχρείωσης, της αναισχυντίας.

Τολμώ ν’ αγαπήσω και παραληρώ.

Εμάς η αγάπη μας μυρίζει κρίνο και θειάφι.

Πόθε βραχνέ, πάρε τους βάτους σου και μαστίγωσέ με.

Παλεύω μαζί σου στον θαμνότοπο.

Ψάξε με. Βρες με.

Τα βότανα αναβλύζουν πράσινο.

Είμαστε άνοιξη στον κόσμο,

Λυσσώδεις ως μαχητές και υπεράνω του θανάτου.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου