Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΔΥΟ ΚΑΤΑΔΙΚΟΙ



ΠΑΝΑΓΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ


ΔΥΟ ΚΑΤΑΔΙΚΟΙ

Δύο κατάδικοι στο ίδιο το κελί
σε μια ποινή, που τώρα δείχνει δίχως τέλος
έτσι κυλάει κουρασμένη η ζωή
σ’ αυτό το σπίτι. Και ο έρωτας θαμμένος.

Δύο κατάδικοι, που μοίρα ζοφερή
τους δρόμους έσμιξε, μαζί και πεπρωμένο
χωρίς στιγμή, με κάποια μπέσα να μας πει
απ’ την αρχ , πως το παιχνίδι ήταν χαμένο.

Δύο κατάδικοι στο ίδιο το κελί
πριν έλθει ο θάνατος, τον τυχερό να πάρει.
Αποφυλάκιση ζητούν κι όχι ειρκτή
βαρυποινίτες που τους δόθηκε μια χάρη.

Μοίρα μου σε παρακαλώ
δώσε μου αμνηστία.
Κουράστηκα ανέραστα να ζω.
Ξεχείλισε τα στήθια απελπισία.
Μοίρα μου σε παρακαλώ
δώσε μου αμνηστία.
Προτού να φύγω άσε να χαρώ
αυτό που λίγοι λένε «ευτυχία».

2 σχόλια:

  1. Tο ότι έχω κάποιους φίλους

    δίνει αξία στη ζωή μου !!!!!!!!!!!

    Σ' ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος: Γειά σου, καπετάνιε. Νά 'σαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή