Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ


ΑΛΕΚΟΣ ΚΑΓΙΑΝΤΑΣ


ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ


Μια παλιά φωτογραφία
κι ένα γράμμα ξεχασμένο
κάποιο όνειρο χαμένο
μου θυμίσανε ξανά.

Και στα χέρια σαν το πήρα
με λαχτάρα όπως πρώτα
άνοιξε του νου η πόρτα
και προβάλλαν τα παλιά.

Μέσα απ' τη φωτογραφία
πάλι μου χαμογελούσε
και στο γράμμα μου μιλούσε
όπως τότε τρυφερά.

Και ξανάζησα για λίγο
τα παλιά τα χτυποκάρδια
τ' αξημέρωτα τα βράδια
τα ατέλειωτα φιλιά.

Οι αναμνήσεις γίνανε βόλια
να πέτρωνες καρδιά μου δόλια.

4 σχόλια:

  1. Αγαπητοί Συναλωνιστές καλησπέρα!

    Να 'μαστε και πάλι εδώ, στα "παλιά" καλά λημέρια. Καιρός ν' ανασκουμπωθούμε!! Μιας κι ο χαμένος χρόνος (του καλοκαιριού), όπως λέει κι ο Σαραμάγκου, δεν αναπληρώνεται με τίποτα, καθώς χαμένος θα μείνει, ας κοιτάξουμε να εκμεταλλευτούμε το παρόν για να συστήσουμε και πάλι τη συντροφιά μας.

    Μιας και γίνεται λόγος για γράμματα κι αναμνήσεις, ποστάρω τους παρακάτω στίχους:

    Τα γαλάζια σου γράμματα
    κάθομαι και διαβάζω
    και με παίρνουν τα κλάματα
    καθώς πίσω κοιτάζω.

    Τα γαλάζια σου γράμματα
    τρυφερές αναμνήσεις,
    να μου λες χίλια πράγματα
    μα δε λες να γυρίσεις.

    Μια ζωή περιμένω
    μα δε γίνονται θαύματα.
    Μια ζωή σ' ανασταίνω
    στα γαλάζια σου γράμματα.

    Τους θερμούς μου χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρε, Έλενα. Οι στίχοι είναι του Γιώργου Κανελλόπουλου Τη μουσική έχει γράψει ο Γιώργος Χατζηνάσιος. Το τραγούδι ερμηνεύει η Δήμητρα Γαλάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Έλενα: Ωραία στη Χαϊδελβέργη; Τί ρτωτάω τώρα, θα μου πεις. Ρωτάω από ζήλεια!... Όπτε βρίσκομαι στη Γερμανία, βρίσκω πάντα τρόπο να περνάω από την Χαϊδελβέργη και να πίνω τον καφέ μου στην Hauptsrasse.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @κ. Κεντρωτή: Ε, όχι και στη Hauptstraße δάσκαλε...Ελάτε εσείς και θα σας πάω σε ένα παλιό café με ατμόσφαιρα και καλό γλυκό δίπλα στο σπίτι που γεννήθηκε ο Friedrich Ebert!Σε δευτεράτζες θα τη βγάλουμε; Αντε, κι αν χρειαστούμε και λίγη έμπνευση, θα πεταχτούμε σ' ένα μαγαζάκι απέναντι που (νόμιμα ή όχι δεν ξέρω) πουλάει Absinth!
    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή