Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΙΚΟ, ΠΛΗΝ ΑΛΗΘΙΝΟ


ΚΩΣΤΑΣ ΟΥΡΑΝΗΣ (1890-1953)


ΠΕΡΑΣΤΙΚΕΣ


Γυναίκες, που σας είδα σ' ένα τραίνο
τη στιγμή που κινούσε γι' άλλα μέρη,
γυναίκες, που σας είδα σ' άλλου χέρι
με γέλιο να περνάτε ευτυχισμένο,
γυναίκες, σε μπαλκόνια να κοιτάτε
στο κενό με ένα βλέμμα ξεχασμένο
ή από ένα πλοίο σαλπαρισμένο
μ' ένα μαντήλι αργά να χαιρετάτε :
να ξέρετε με πόση νοσταλγία.
στα δειλινά τα βροχερά και κρύα,
σας ξαναφέρνω στην ανάμνησή μου,
γυναίκες, που περάσατε μιαν ώρα
απ' τη ζωή μου μέσα - και που τώρα
κρατάτε μου στα ξένα την ψυχή μου!



Το ποίημα αναρτάται για τον φίλο μου τον ΑΧΙ. Η κυρία Adriana Lima, που το συνοδεύει, αναρτάται για όλους.

2 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κ. Κεντρωτή
    Ευχαριστώ για την αφιέρωση.
    Σας χαιρετώ εκ βάθους καρδίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ AXI: Για να κρατήσουμε τον παλιομοδίτικο χαρακτήρα, σας λέμε κι εμείς: Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή