Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

ΤΟ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ


ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ


ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ


Άνθρωποι που δε γνώρισα ποτέ μού δώσαν το αίμα μου και τ’ όνομά μου
στην ηλικία μου χιονίζει, χιονίζει αδιάκοπα
μια κίνηση πάντα σα νά’ θελα να προφυλαχτώ από’ να χτύπημα
δίψασα για όλη τη ζωή, κι όμως την άφησα
για ν’ αρπαχτώ απ’ τα πελώρια αγκάθια της αιωνιότητας,
η σάρκα μου ένας επίδεσμος γύρω απ’ το αυριανό μου τίποτα
κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει στον πόνο μου
εκτός απ’ τον ίδιο μου τον πόνο –είμαι εδώ, ανάμεσά σας, κι ολομόναχος,
κ’ η ποίηση σα μια μεγάλη αλήθεια που την ανακαλύπτεις ύστερ’ από χρόνια,
όταν δεν μπορεί να σου χρησιμέψει πια σε τίποτα.

Επάγγελμά μου: το ακατόρθωτο.



Δημοσιεύτηκε στην «Επιθεώρηση Τέχνης», τ. 141, Σεπτέμβρης 1966, σελ. 137.
Παρμένο από τις σελίδες του Νίκου Σαραντάκου.

6 σχόλια:

  1. ΣΚΥΒΑΛΟ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ

    Με γρασωμένα τ’ άρβυλα στη φρίκη πάντοτες ανηφορίζω/λιμοκτονώντας από φλόγες τώρα πια/ φαρσί εγκόσμιος/φαρσί δακρυσμένος/ εσαεί χορογράφος του λεκτικού μου/κι ανερώτηγα ίασμος./ Κακοξόδευτη φώτιση σε μοβ κι άλλες βραδύτητες/
    χαμερπούς ορίζοντα/ θρήσκευμα του σκύλου τ’ αλύχτημα ή ένα σόλοικο/
    παραισθητικό Σύμπαν/άνασσα φαραωνική μέσ’ από μαθηματικές ευλάβειες./ Είμαι ο ακούσιος της υπάρξεως/ η κράση μου δεν είναι άνθος είναι ωμότητα/ διάκειμαι χιλιόχρονος αν και πέφτω/σε ματωμένα δευτερόλεπτα αιωνίως/
    μ’ έχουν επισημάνει οι άνεμοι.

    Νίκος Καρούζος (ΕΥΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΥΑΝΟ ΚΟΒΑΛΤΙΟ).

    ΕΡΡΩΣΘΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ. Για την πληροφόρησή σας: Ετοιμάζω (ως επιμελητής εκδόσεως) έναν τόμο στον "Ίκαρο" με τα κατάλοιπα του καρούτζου (αδημοσίευτα κείμενα και μεταφράσεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Γιώργος Κεντρωτής: Κάνετε ό,τι σας υπαγορεύει το επώνυμό σας: κεντρώνετε, συγ-κεντρώνετε...Περιμένουμε με ανυπομονησία τους καρπούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @lapsus digiti:
    Κι όχι μόνο αυτό, αλλά κεντρώνει, κεντρίζει, κεντρίζει το ενδιαφέρον για νέα και παλιά αλλά σίγουρα πολύτιμα. Ανοίγει, όπως έχω ήδη αλλού πει, νέους δρόμους κι ορίζοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ lapsus digiti & elena: Κόρες, μαζέψτε λίγο τις laudationes, γιατί με σπρώχνετε (χωρίς να το ξέρετε) στο γκρεμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @κ. Κεντρωτή:
    Πάντα λάτρης της υπερβολής..Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή