Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

ΨΑΛΜΟΣ 12 (13)

 


ΑΠΟ ΤΟ ΨΑΛΤΗΡΙ

 

ΨΑΛΜΟΣ 12 (13)

 

1.      Μέχρι πότε, Κύριε, θα μ’ έχεις τελείως ξεχασμένον;

2.      Μέχρι πότε θ’ αποστρέφεις το πρόσωπό σου από εμένα και δεν θα φανερώνεσαι;

3.      Μέχρι πότε θα μου βασανίζουνε την ψυχή μου θελήματα και την καρδιά μου οδύνες, νύχτα και μέρα; Μέχρι πότε θα μου δείχνει ο εχθρός μου το ανάστημά του και θα με φοβερίζει;

4.      Ρίξε το βλέμμα σου πάνω μου, άκου τα λόγια μου, Κύριες και Θεέ μου·

5.      Άνοιξέ μου τα μάτια, και φώτισέ με, πριν τον ύπνο κοιμηθώ του θανάτου.

6.      Ποτέ μη γίνει να πει ο εχθρός μου «τον κατανίκησα»· γιατί τότε, αν γκρεμιστώ εγώ, όσοι με θλίβουν θα πάρουνε χαρά μεγάλη.

7.      Τις ελπίδες μου εγώ όλες στο έλεός σου τις έχω στηρίξει. Η καρδιά μου, το ξέρω, θ’ αναγαλλιάσει που θα με σώσεις. Ύμνους θα ψάλω στον Κύριο για τις προς εμένα ευεργεσίες του, και πάντα θα δοξολογώ τ’ όνομα του Κυρίου μου του Υψίστου.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου