Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

ΣΑ ΦΡΟΥΤΟ ΣΕ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ ΦΡΟΥΤΙΕΡΑ...


ΚΑΙΣΑΡ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ


ΔΥΟ ΚΑΡΔΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΕΣ Σ’ ΕΝΑ ΤΡΑΙΝΟ


Το πρωί, μέσα στο τραίνο, όπως τη θέση μου
–την ίδια πάντα– παίρνω απέναντί σας,
τ’ ωραίο, λιτό κεφάλι μού προσφέρετε
σα φρούτο σε κρυστάλλινη φρουτιέρα...

Μπροστά σας ένα απλό παιδάκι γίνομαι
που, ορθό σε μια προθήκη φωτισμένη,
νιώθει η καρδιά του απόκρυφα να δένεται
μ’ ένα λαμπρό, γαλάζιο παιχνιδάκι...

Χρόνια με το ίδιο τραίνο ταξιδεύουμε,
λικνίζοντας τ’ απίθανα όνειρά μας:
στο ερωτικό, τ’ αμφίβολο ταξίδι μας,
ω, ας μένουμε κι οι δυό μας πάντα ξένοι!


Το ποίημα μάς το συστήνει η φιλαναγνώστρια κ. Fernanda Tavares.

5 σχόλια:

  1. @κ. Κεντρωτή:
    Μάγος είστε, δάσκαλε; Ούτε βαλτός! Μου δώσατε, όμως, ιδέα! Θα στρωθώ ευθύς!

    Τους θερμούς μου χαιρετισμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ elena: Δεν μπορώ να φανταστώ (για... φαντάσου!...) τί εννοείς, αλλά στρώσου! Πιες και για μένα κανα Gluehwein στη Χαιδελβέργη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @κ. Κεντρωτή:
    Ποιος ξέρει; Ίσως τελικά να 'χουν δίκιο κάποιοι φίλοι που μου λένε ότι μιλώ με γρίφους...(καμιά φορά)

    Μετά το (ακαδημαϊκό) πέρας της ημέρας (που μας αφήνει συχνά σκέτα ερείπια) πηγαίνουμε για Glühwein, αλλά τι να σου κάνει; Σκέτο νεροζούμι το κάνουνε εδώ!!Οπότε δε χάνετε και τίποτα...Πάντως, αν διαθέτετε χρόνο και όρεξη, ελάτε να μας επισκεφθείτε και θα το διαπιστώσετε κι ο ίδιος! Τώρα όμως επιστρέφω στο τραμ!

    Την καληνύχτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως κάνω και τίποτα άλλο η καψερή με τρεις δερβέναγες πάνω απ' το κεφάλι μου: Alemania, Inglaterra, Hispanoamérica;

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή