Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Ο ΚΟΣΜΟΣ Μ' ΑΠΑΡΝΗΣΤΗΚΕ


ΑΝΕΣΤΟΣ ΔΕΛΙΑΣ ή ΑΡΤΕΜΗΣ


Ο ΠΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΕΖΑΚΙΑ


Απ’ τον καιρό που άρχισα την πρέζα να φουμάρω
ο κόσμος μ' απαρνήστηκε δεν ξέρω τί να κάνω.

Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ ο κόσμος με πειράζει
και η ψυχή μου δεν κρατά πρέζα να με φωνάζει.

Απ’ τη μυτιά που τράβαγα άρχισα και βελόνι
και το κορμί μου άρχισε σιγά-σιγά να λυώνει.

Τίποτα δε μ’ απόμεινε στο κόσμο για να κάνω
αφού η πρέζα μ’ έκανε στους δρόμους ν’ αποθάνω.



Στίχοι, μουσική, ερμηνεία: Ανέστης Δελιάς ή Αρτέμης.



4 σχόλια:

  1. ωραίο το άσμα! στίχος και ερμηνεία.
    προσφέρουμε και μείς καπνό στούς θεριακλήδες απόψε!

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ κόκκινη κίσσα. Περάσαμε και τι είδαμε. Ο μακαρίτης ο Ηλίας Κυζηράκος ήταν συνάδελφός μου στο Ιόνιο Πανεπιστημιο. Χαίρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο καλησπέρα και από εδώ.
    Είναι περίεργο αλλά διαβάζοντας το, πρίν το αναρτήσω η σκέψη μου πλανήθηκε στό όμορφο νησί σας ...έτσι ..
    και σε προσκάλεσα αφού φυσικά άκουσα "τόν πόνο του πρεζάκια"

    τι σύμπτωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ κόκκινη κίσσα: Εμένα μου αρέσει πολύ ο Δελιάς. Μετά τον Μάρκο και τον Μπάτη είναι αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή