Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ




ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΒΟΥΛΑ ΣΑΒΒΙΔΗ 


ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

Μου λένε πως μου φαίνεται
το κόκκινο ζωνάρι
μα δε μου κακοφαίνεται
γιατί ’μαι παλληκάρι.

Μου φαίνεται, μου φαίνεται
μα δε μου κακοφαίνεται
και σένα σαν σου φαίνεται
να μην σου κακοφαίνεται.

Των κοριτσιών τους φαίνονται
οι όμορφες γαμπίτσες
μα δεν τους κακοφαίνεται
φορούν κοντές ρομπίτσες.

Τους φαίνεται, τους φαίνεται
και δεν τους κακοφαίνεται
και σένα σαν σου φαίνεται
να μη σου κακοφαίνεται.

Της χήρας δεν της φαίνεται
γιατί φοράει μαύρα
και δεν της κακοφαίνεται
γιατί δεν έχει άντρα.

Κρίμα να μην της φαίνεται
και δεν της κακοφαίνεται
και σένα σαν σου φαίνεται
να μην σου κακοφαίνεται.



Στίχοι και μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου.
Ενορχήστρωση: Μάνος Χατζιδάκις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου