Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

ΧΩΡΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥΤΩ ΑΔΕΙΑ


ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΝΤΡΩΤΗΣ


ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ


Δικανικό τουφέκι τούφες βγάνει
ευγενικές και εν γένει προσεικάζει
πως ό,τι είν’ άστρο και όμορφο μορφάζει
με στροφορμή πιο πέρ’ απ’ την πλεκτάνη
των αραχνών που εκάνανε την κάννη
καλέμι καλαματιανό να μοιάζει

Και στράφι πήγαν τόσα αίθρια ρείθρα
αγρών που εστράβωσαν αδρούς σκηνίτες
σκοινί τραβώντας και κορδόνι μύτες
μα δύο αμανίτες και μία σιταρήθρα
αποζημίωσαν με μιά μυζήθρα
τους βέλγους που γινήκαν κοζανίτες

Ρηγάδες και ραγιάδες παραγάδια
παράγουν κι από τις ραγάδες ρέει
του στερεώματος α υ τ ό που οι ωραίοι
πυροκροτούν χωρίς επί τούτω άδεια
και αφέψημα είναι τέρψεων που τα βράδυα
ρουφούν κορφολογούντες κερκυραίοι

8 σχόλια:

  1. !!!
    Πιο πολύ μ' άρεσε που ο στίχος που σκοντάφτει αναρριχήθηκε στην κορυφή κι έγινε τίτλος!

    [Ολόκληρη η τρίτη στροφή μου φέρνει στο νου κυρίες σε σαλόνι διαμερίσματος δευτέρου ορόφου επί της Λίνου Κογεβίνα, τυλιγμένες σε μάλλινες εσάρπες, να πίνουν τσάι και να "κορφολογούν" τις (απούσες) άσπονδες φίλες τους.]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ: Κάτι ξέρουν από πετέγκολο στσου Κορφούς! Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και σε σας.

    Κι ευχαριστώ που μου μάθατε μια λέξη της πατρίδας μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μου άρεσαν πολύ οι Βέλγοι που γίναν Κοζανίτες και τάισαν τον ΠΑΟ τηγανίτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μοσχοβολιά απο κουμ-κουάτ!
    Να` σαι καλά Γιώργο μας.
    Χρήστος Ψιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Φιρί-φιρί: Χαίρε Χρήστο. ευτέρα θα ταχυδρομήσω τον Μπρεχτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανώνυμος: Ήμουν άρρωστος και έγιανα. Σε χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή