Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ;!...


GARCILASO DE LA VEGA


ΣΑΝ ΠΑΨΩ ΜΟΛΙΣ ΝΑ ΜΕΤΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ


  Σαν πάψω μόλις να μετρώ ποιός είμαι και να
κοιτάζω πού με βγάλανε τα βήματά μου,
χαμένος που ’μαι για χαμένος, λέω Άφεντά μου,
χειρότερα μπορεί όλα νά-εισαντε για σένα!

  Μα σαν ξεχνώ τι δρόμους πήρα κι άφησα,  έ ν α
δεν ξέρω πια: η αθλιότης πόθεν η δικιά μου;!
Πεθαίνω, ναι, κι η θλίψη σκίζει την καρδιά μου
’τι χάνονται μαζί μου δώρα αγαπημένα...
  Θα σβήσω, αφού ο χαζός αφέθηκα στα χέρια
εκειού που ξέρει το γοργό να δίνει τέλος,
ενώ κι Α υ τ ή ήθελε πολύ να με πεθάνει.
  Εγώ αν ποθώ να μ’ εύρει τέλος μ’ ένα βέλος,
Αυτή, που δεν μπορεί να με συνδράμερι καίρια,
βαρύτερο σαν τί αλήθεια θα μου κάνει;!



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου