Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

ΗΣΥΧΟΣ


ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΟΥΖΟΣ


ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΘΛΑΣΗ


Ποτέ μου δεν τη μεθόδευσα την απελπισία μου.
Σε κάθε χυτήριο δυνατότητας / αυτή η διαβόλισσα…/
  υπήρξα ο απόμερος αλλ’ ανθηρός αντίγνωμος
απαγγέλλοντας απλώς τη δική μου υπέρβαση
  στα συχνά της εφήμερα φανερώματα
υπερήφανος από δίχως επίθετο αυθεντικότητα ώς το θάνατο
  σύμφυτος της αγάπης που συνοψίζεται στην
άνευ ουδενός ονόματος τελετουργία: η στύση μου
  θερίζοντας το Απόλυτο στα σώματα
    σμήνος υδάτινο γυναικώνε.
Δρώμενα συνουσίας λατρείες αστραπιαίες στα μάτια μου
  δεν έχει κι άλλα προτερήματα ο έρωτας.
Λιθοβόλησα την προοπτική και μεινέσκω ήσυχος.



Από το βιβλίο: Νίκος Καρούζος, «Τα ποιήματα, Β΄ (1979-1991), Ίκαρος Εκδοτική Εταιρία, Αθήνα 1994, σελ. 108.

4 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά, δημιουργικά και ποιοτικά, να έχεις Γιώργο μου! Να μας χαρίζεις με το ίδιο κέφι όλα τα υπέροχα που γνωρίζεις και που δημιουργείς. Πολλά σου χρωστάμε φίλε εκλεκτέ!

    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ μαριάννα: Ανταποδίδω, φιλτάτη, τις ευχές. Όσοι μπορούμε βάζουμε ένα λιθαράκι στην ποιότητα ανταλλάσσοντας "πληροφορίες". Χρόνια πολλά και καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Γιώργος Κεντρωτής: Ευχόμαστε "να 'ναι η ματιά σας σαλόνι σε τούτο τ' Αλώνι" -που θα 'λεγε και ο πολύς Καρούζος!
    Για τη νέα χρονιά αφιερώνουμε το "Timeless" από το ομώνυμο δισκάκι του John Abercrombie (guitar). Παίζει παρέα με τους Jan Hammer (piano,organ, synthesizer) και Jack De Johnette (drums). Βέβαια η πρώτη μας επιλογή θα ήταν το "Red & Orange" απ' το ίδιο δισκάκι, αλλά το youtube διαθέτει μόνο το "Timeless", που ρέει σαν ποτάμι!

    Θερμούς Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ lapsus digiti: Ευχαριστούμε πολύ για την αφιέρωση, τις ευχές και την ευμένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή