Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

ΕΙΜΑΙ Ο ΑΙΩΝΙΩΣ ΧΑΜΕΝΟΣ




CÉSAR CANTONI


ΕΙΜΑΙ Ο ΑΙΩΝΙΩΣ ΧΑΜΕΝΟΣ

Είμαι ο αιωνίως χαμένος.
Έχασα τη δουλειά, την τραγιάσκα και την υπομονή μου.
Κάθε φορά που ποντάρω σε άλογο,
χάνει πάνω στο νήμα.
Οι αριθμοί των λαχνών που παίρνω
ποτέ δεν κληρώνονται.
Και όσο για το παιχνίδι του έρωτα
η καρδιά μου δουλεύει στα χαμένα.
Με όλη μου την καλή θέληση
θα ’πεφτα τώρα στις γραμμές του τρένου
των εννέα και τριάντα που έρχεται από την Τολόσα,
μα φοβάμαι πως θά ’χει καθυστέρηση.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

1 σχόλιο:

  1. SOY EL ETERNO PERDEDOR

    Soy el eterno perdedor.
    Perdí el empleo, la gorra y la paciencia.
    Cada vez que aposté a un caballo,
    se mancó en la largada.
    Mi número de la suerte
    no es nunca el elegido.
    Y hasta en el juego del amor
    mi corazón trabaja a pérdida.
    De buena gana, me arrojaría ahora bajo el tren
    de las nueve y treinta y uno que viene de Tolosa,
    pero temo que no pase a horario.

    ΑπάντησηΔιαγραφή