Ο (προηγηθείς) Τέος Σαλαπασίδης, μέντοράς του στο Πατάρι, με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί στον Γκόρπα και στο υπέροχο μότο-τρίστιχο, που λατρεύω. Λατρεύω γενικά τη φαινομενικά σκληρή αλλά -κατά βάθος- τόσο τρυφερή ποίηση του Γκόρπα.
ΠΕΡΙ ΠΟΙΗΣΕΩΣ ΠΑΛΙ
Μνήμη Τάκη Σινόπουλου
Δημοτικό Τραγούδι Χριστόπουλος ήχος μπουζουκιού Κάλβος ήχος πλατάνων Σολωμός ήχος γιασεμιών Παλαμάς ήχος τίποτε Μαλακάσης ήχος πόλεως σαν παίρνει να βραδιάζει Καβάφης ήχος πόλεως προχωρημένο βράδι Βάρναλης ήχος του μέλλοντος από παλιές καμπάνες Φιλύρας ήχος προπολεμικής ταβέρνας Σικελιανός ήχος ματισμένος από αρχαίες πομπές και σύγχρονα φαγοπότια Καρυωτάκης ήχος πόλεως που κοιμάται Σεφέρης ήχος του παλαμικού τίποτε Εμπειρίκος ήχος που συνεχίζεται μες στα ποιήματά μας Λαϊκό Τραγούδι ΘΩΜΑΣ ΓΚΟΡΠΑΣ
Χαίρομαι για την επιλογή σας. Χαιρετίσματα από το Νότο.
@ ΑΓΓΕΛΙΚΗ: Ωραίο το ποίημα του Γκόρπα. Τον είχα γνωρίσει. Παρόλο που ήταν χιλιοπερίεργος, ήταν συμπαθής φυσιογνωμία. Χαιρετισμούς από το "κλεινόν" άστυ...
Ο (προηγηθείς) Τέος Σαλαπασίδης, μέντοράς του στο Πατάρι, με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί στον Γκόρπα και στο υπέροχο μότο-τρίστιχο, που λατρεύω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛατρεύω γενικά τη φαινομενικά σκληρή αλλά -κατά βάθος- τόσο τρυφερή ποίηση του Γκόρπα.
ΠΕΡΙ ΠΟΙΗΣΕΩΣ ΠΑΛΙ
Μνήμη Τάκη Σινόπουλου
Δημοτικό Τραγούδι
Χριστόπουλος ήχος μπουζουκιού
Κάλβος ήχος πλατάνων
Σολωμός ήχος γιασεμιών
Παλαμάς ήχος τίποτε
Μαλακάσης ήχος πόλεως σαν παίρνει να βραδιάζει
Καβάφης ήχος πόλεως προχωρημένο βράδι
Βάρναλης ήχος του μέλλοντος από παλιές καμπάνες
Φιλύρας ήχος προπολεμικής ταβέρνας
Σικελιανός ήχος ματισμένος από αρχαίες πομπές και σύγχρονα φαγοπότια
Καρυωτάκης ήχος πόλεως που κοιμάται
Σεφέρης ήχος του παλαμικού τίποτε
Εμπειρίκος ήχος που συνεχίζεται μες στα ποιήματά μας
Λαϊκό Τραγούδι
ΘΩΜΑΣ ΓΚΟΡΠΑΣ
Χαίρομαι για την επιλογή σας. Χαιρετίσματα από το Νότο.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
@ ΑΓΓΕΛΙΚΗ: Ωραίο το ποίημα του Γκόρπα. Τον είχα γνωρίσει. Παρόλο που ήταν χιλιοπερίεργος, ήταν συμπαθής φυσιογνωμία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρετισμούς από το "κλεινόν" άστυ...