Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

ΚΝΗΣΜΟΙ


FRANCISCO DE QUEVEDO


ΣΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΑΚΙ ΠΟΥ ΒΑΡΑΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΕΤΙΤΣΑ ΤΟΥ


Των φλυκταινών και των ενέσεων σαλπιγκτή μου,
κουνούπι ταχυδρομικό, μα και μυγάρα
φαρμακοτρίφτρα, μού ’χεις κάμει σαν κρησάρα
με τις τρυπιές σου μούρη, σβέρκο... – απαυτωτή μου!

Τρομπέτα κλακαδόρισσα μου λέγεις «Κοίμου!»,
κι απ’ τις τσιμπιές μού ανοίγεις στο πετσί φουγάρα!
Ψύλλε έρωτα και κόρυζα ψιλή αλανιάρα,
με τί φαγούρες μού ’χεις φάγει το κορμί μου!

Τί μου το προμηνάς, σαν θες να με τρυπήσεις;
Πριν με δαγκάσεις, τι σφυράς μου την αλέρτα;
Με μούζικες που ζεις, για πόσο να φτουρήσεις;...

Πετάς, τσιμπάς, ταράζεις τον κοσμάκη αβέρτα·
κνησμό συστήνεις στις κυρές που θα τσιμπήσεις,
κι αυτές για ξύσιμο ψοφάνε στην κουβέρτα.




Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου