Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΛΟΡΚΑ



ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΕΛΕΝΑ ΚΥΡΑΝΑ


ΚΕΦΑΛΟΔΕΣΙ


Τα χεράκια μου καλέ μου
σου κεντήσανε μια κάπα
με λουλούδια μοσχοκάρφια
πελερίνα από νερό

Το φεγγάρι είναι καλέ μου
μια σταλίτσα πηγαδάκι
και τα λούλουδα καλέ μου
τίποτα άλλο πια δε θέλουν
μόνο τα γερά σου μπράτσα
που τη νύχτα μ’ αγκαλιάζουν
μόν’ τα μπράτσα σου καλέ μου
που τη νύχτα μ’ αγκαλιάζουν

Όταν ήρθες για το γάμο
άσπρη άνοιξη καλέ μου
και του αλόγου σου τα νύχια
τέσσερις λυγμοί ασήμι

Το φεγγάρι είναι καλέ μου
μια σταλίτσα πηγαδάκι
και τα λούλουδα καλέ μου
τίποτα άλλο πια δε θέλουν
μόνο τα γερά σου μπράτσα
που τη νύχτα μ’ αγκαλιάζουν
μόν’ τα μπράτσα σου καλέ μου
που τη νύχτα μ’ αγκαλιάζουν



Μουσική: Γιάννης Γλέζος.
Στίχοι - μετάφραση: Λευτέρης Παπαδόπουλος.
Τραγούδι του 1969.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου