Κυριακή 9 Απριλίου 2023

ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΚΟΨΕ

 



GUSTAVO MEDINACELI GUTIÉRREZ

 

ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΚΟΨΕ

 

Την εφηβεία σου ανάκοψε.

Σ’ το ζητάει η ψυχή μου

που κρατάει κρυφή

την ηχηρή διαφάνεια,

το μαγικό της παιδικής σου ηλικίας μυστικό.

 

Την εφηβεία σου ανάκοψε.

 

Έχει η νηπιακή σου συμμετρία

ταλέντο για ποιμαντικές ιεροτελεστίες

και λειτουργικά αξιώματα εστιάδων

στον τελετουργικό ευαγγελισμό

της νέας μέρας.

 

Καθάρισε ό, τι ενοχλεί

την υγρή παρουσία σου

και μείνε ακόμα κορίτσι

κάτω από την ποτάμια απλότητα

των τραγουδιών μου εμένα όλων.

Την εφηβεία σου ανάκοψε.

 

Στον ψάθινό σου θώρακα

με το εύκαμπτό του στέλεχος,

έρχεται και αυτοσχεδιάζει η ζωή μου

χίμαιρες αναφανδόν φανταστικές

και της φιλοσοφίας της

συνοψίζει το μυστήριο.

 

Την εφηβεία σου ανάκοψε,

μικρό μου κοριτσάκι, σταμάτα την,

κάτω από τούτο το φεγγάρι που σκιαγραφεί

την τρίτη της ζωής σου πενταετία.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου