Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

ΤΩΝ ΚΟΡΑΣΙΩΝ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ



ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ


ΕΛΑΤΕ ΕΔΩ, ΑΧ, ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΜΥΡΙΟΚΑΛΗ ΜΟΥ


              (...) κρίνον των κοιλάδων (...) η πλησίον μου.
                Άσμα Ασμάτων 2, 1



              Ώρκισα υμάς, θυγατέρες Ιερουσαλήμ, εν ταις
            δυνάμεσι και εν ταις ισχύσεσι του αγρού, εάν
            εγείρητε και εξεγείρητε την αγάπην
            έως αν θελήση.
                Άσμα Ασμάτων 3, 5



Ελάτε εδώ, αχ, να δείτε τη μυριόκαλή μου
που ωσάν τον κρίνο των κοιλάδων μοιάζει νά ’ναι,
και μια φτερούγα αγέρος τρισανάπαλη μού
ασπάζεται βουβά την όψη της. Φυλάνε

τ’ ανέμελα και ζάπλουτα (σαν τα φιλιά μου)
μαλλιά της τον εβένινό της ώμο! Ω, κάνε
τον ύπνο τση ελαφρύ! Στις περγουλιές σ ύ κοίμου,
καλή μου, που οχ τον ήλιο πέρα σε κρατάνε!

Εσάς ξορκίζω, τέκνα ερωτεμένα της Σιών
(μα τα λαφάκια των αγρών τ’ αγαπημένα)
αφήστε να χορτάσει εδώ ύπνο των κορασιών

η κορυφαία! Τα βήματά σας μου την αξυ-
νπούν... Δείτε – ζέφυροι και κύματα για μένα
σιγούν, μην η μιλιά τους μού τηνέ ταράξει...



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου