Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007

ΚΙ ΑΝ ΒΓΕΙ ΚΙ Η ΣΕΛΗΝΗ



ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ


ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΑΛΛΛΟΤΕ


Πάμε σαν άλλοτε πάμε σαν άλλοτε
στο μακρινό τ' ακρογιάλι
που τα μυστικά του πάλι
θα μάς πει το μαϊστράλι

Πάμε σαν άλλοτε πάμε σαν άλλοτε
σκέψου γαλήνη που θά 'χει
κει που στέκονται οι βράχοι
και φιλοσοφούν μονάχοι

Πάμε σαν άλλοτε πάμε σαν άλλοτε
θα σε κρατώ απ' το χέρι
και της θάλασσας τ' αγέρι
τη δροσιά του θα μας φέρει

Πάμε σαν άλλοτε πάμε σαν άλλοτε
πάμε αγάπη μου πάμε
στ' ακρογιάλι π' αγαπάμε
και που πάντοτε θυμάμαι

Θά 'μαστε μόνοι εσύ κι εγώ
στη γνωστή μας ακρογιαλιά
και θα βρεθούμε με βήμα αργό
στα λημέρια μας τα παλιά

Συ κι εγώ συ κι εγώ
στης ακρογιαλιάς τη γαλήνη
Συ κι εγώ συ κι εγώ
συ κι εγώ κι αν βγει κι η σελήνη

4 σχόλια:

  1. Σου στέλνω τις δυο πρώτες στροφές από ένα τραγούδι που είχα δώσει στον Σπ. Κουρκουνάκη για μια από τις γνωστές του εκδηλώσεις για στιχουργούς. Αυτή είχε θέμα τον Σακελλάριο. Δυστυχώς τις υπόλοιπες στροφές πρέπει να μου τις θυμήσει ο ίδιος


    Κει στα χρόνια του τριάντα
    που καράβια γέρικα
    φεύγανε απ το Ελλάντα
    για να πάνε Αμέρικα

    για να βρούνε λίγη τύχη
    και κανα δολλάριο
    γράφονται κι οι πρώτοι στίχοι
    απ το Σακελλάριο

    Θυμήθηκα άλλη μια στροφή:

    Κει στα χρόνια του εξήντα
    βούλιαζε ο ποδονίφτης
    κι η Ελλάδα στην "Κουίντα"
    έπαιρνε το απεριτίφ της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ μένανδρος: Γιατί δεν είσαι τακτικός, γαμώ το σου;... Για στείλε μου -η βάλε στο μπλογκ σου-, σε παρακαλώ, τον "Περιστρεφόμενο Δερβίση".

    Θα πάρουμε κανάν παίχτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είμαι τακτικός γιατί μετά τη μετακόμιση στα νέα γραφεία έχω μείνει χωρίς ιντερνετ λόγω του ξεφτιλισμένου ΟΤΕ του Βουρλούμη που δεν ανοίγει γραμμή στη FORTHNET. Σε λίγες μερες πρέπει να βγάλω τεύχος και τρέχω στα ιντερνετ καφέ να μαζέψω τα δελτία τύπου
    Όσο για παίχτες ωραίο το κόλπο με τον Ίβιτσ και τον Πετράκη. Θα παγώσουν οι μεταγραφές λόγω διοικητικών αλλαγών ίσα ίσα μέχρι να χαθούν οι ακριβοί στόχοι (αυτός είναι ο στόχος του Κόκκαλη) και μετά θα τρέχουμε για Μονταίνηδες και Τσιρίλους.
    Τον Δερβίση αν τον θυμηθώ θα τον βάλω (δεν τον έχω κάπου γραμμένο) στο μπλογκ. Για την ώρα έχω βάλει μια δερβίσισα αν δεν την έχεις δει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ μένανδρος: Ο Μονταϊνι είναι παιχτούρα - Μπόκα Τζούνιορς γαρ. Για τ' άλλα τί να πω;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή