Τρίτη 6 Απριλίου 2010

ΤΟ ΚΟΤΛΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΚΙ


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ


ΤΟ ΚΟΤΛΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΚΙ


Το κοτλέ παντελονάκι που φοράς
το παρατηρώ, καλέ, σαν περπατάς.
Περνάς κι ο νους σου δήθεν στα μαθήματα,
περνάς κι αφήνεις πίσω χίλια θύματα.

Εγώ είμαι εργατόπαιδο
κι εσύ της Nομικής.
Πες μου πού παρανόμησα
όταν για λίγο νόμισα
πως θ’ ανταποκριθείς.

Τα γυαλάκια που σκουπίζεις βιαστικά
κρύβουν μάτια που με σκίζουνε βαθιά.
Εχθές στο δρόμο πάλι με σνομπάρισες,
σε καταδίκη δίχως δίκη μ’ άφησες.

Εγώ είμαι εργατόπαιδο
κι εσύ της Nομικής.
Πες μου πού παρανόμησα
όταν για λίγο νόμισα
πως θ’ ανταποκριθείς.



Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης.
Μουσική: Νίκος Ξυδάκης.

1 σχόλιο:

  1. απλο, δροσερο, εκφραζει μια ολοκληρη εποχη!
    τοτε που εμφανιστηκε ημουν ακομη στο λυκειο και ονειρευομουνα να γινω κι εγω μια μερα "φοιτητρια" (οχι της νομικης ομως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή