Κυριακή 13 Απριλίου 2008

ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ Η ΣΤΕΦΑΝΙΑΙΑ


ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΠΕΓΚΛΗ


ΕΚΛΕΙΨΗ ΣΕΛΗΝΗΣ ΜΕ ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ


Ξεχείλισε από τη ροδιά ο φράχτης
κόκκινο που θερίζει
κόκκινο που παραδέρνει
κόκκινο ωσάν που πεταρίζει
και μνήσθητί μου η μπλούζα μου
η καρδιά μου κάτω απ’ τη μπλούζα μου
φευγάτη δηλαδή απ’ τα μίλια
αν νύχτα σημάδεψαν το σπίτι μου
απ’ τα μελλοντικά μου σχέδια και ό,τι
αντιστοιχεί με το αναπεπταμένο
–αν ώς την έπαρση με σήκωνε ένα τί–
ταπεινωμένη.

Απλά πράγματα
είναι που φοβάμαι τις επετείους, καταλαβαίνεις;
που χύνονται σαν απόβλητα τα βογκητά
απ’ το χειρουργείο, για κάθε νύχτα μια ξέρα.

Να κλείνει η πόρτα απ’ το ξαφνικό ρεύμα
και να μένει απ’ την άλλη μεριά το νυν και αεί.
Συρματόπλεγμα η στεφανιαία.



Από το βιβλίο: Γιολάντα Πέγκλη, «Λέηζερ», Διάττων, Αθήνα 1989, σελ. 77.

2 σχόλια: