Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

ΚΕΦΑΛΟΔΕΣΙ




ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΕΛΕΝΑ ΚΥΡΑΝΑ


ΚΕΦΑΛΟΔΕΣΙ

Τα χεράκια μου καλέ μου
σου κεντήσανε μια κάπα
με λουλούδια μοσχοκάρφια
πελερίνα από νερό

Το φεγγάρι είναι καλέ μου
μια σταλίτσα πηγαδάκι
και τα λούλουδα καλέ μου
τίποτ' άλλο πια δε θέλουν
μόνο τα γερά σου μπράτσα
που τη νύχτα με αγκαλιάζουν
μόν' τα μπράτσα σου καλέ μου
που τη νύχτα μ' αγκαλιάζουν

Όταν ήρθες για το γάμο
άσπρη άνοιξη καλέ μου
και του αλόγου τα νύχια
τέσσερις λυγμοί ασήμι

Το φεγγάρι είναι καλέ μου
μια σταλίτσα πηγαδάκι
και τα λούλουδα καλέ μου
τίποτ' άλλο πια δε θέλουν
μόνο τα γερά σου μπράτσα
που τη νύχτα μ' αγκαλιάζουν
μόν' τα μπράτσα σου καλέ μου
που τη νύχτα με αγκαλιάζουν


Στίχοι: Federico Garcia Lorca.
Μετάφραση: Λευτέρης Παπαδόπουλος.
Μουσική: Γιάννης Γλέζος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου