Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

ΤΟ ΖΑΡΙ




ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ


ΤΟ ΖΑΡΙ

Για πες μου τι' θελα με σένα να μπλεχτώ
και να' μαι θύμα της τρελής της τσαχπινιάς σου,
πριν καταλάβω πως στον έρωτα σου αυτό,
μ' ήθελες ζάρι για τα γούστα της καρδιάς σου,
πριν καταλάβω πως στον έρωτά σου αυτό,
μ' ήθελες ζάρι για τα γούστα της καρδιάς σου.

Εσύ δεν παίρνεις τη ζωή στα σοβαρά,
για σένα όλα στην αγάπη είναι παιχνίδια
κι ότι είχεις κάνει με τους άλλους μια φορά,
παλιό βιολί σου μου ξανάρχισες τα ίδια
κι ότι είχεις κάνει με τους άλλους μια φορά,
παλιό βιολί σου μου ξανάρχισες τα ίδια.

Όσο πολύ όμως τρελά κι αν σ' αγαπώ,
άκου δυο λόγια κι αν θες βάλ' τα στο μυαλό σου,
αν την τραβήξεις την κορδέλα θα σου πω,
δεν είμαι ζάρι κι άντε τράβα στο καλό σου,
αν την τραβήξεις την κορδέλα θα σου πω,
δεν είμαι ζάρι κι άντε τράβα στο καλό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου