Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ



ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ


ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ

Ξαφνικά δηλαδή τα κονόμησες
και τη θεία σου την κληρονόμησες
ξαφνικά μετρητά και ακίνητα
καταθέσεις και σπορ αυτοκίνητα.
Βρε καρδούλα μου πες μου τί έχεις
σ’ έχει πια παρασύρει η ταχύτητα
καβαλάς το καλάμι και τρέχεις
και δεν ξέρεις κανέναν και τίποτα.

Ξαφνικά δηλαδή τα κονόμησες
την αγάπη μας τη διχοτόμησες
και την ψάχνεις αλλού και αντίθετα
για διάσημα πλέον επίθετα.
Βρε κουκλίτσα μου πες μου τί έχεις
σ’ έχει πια παρασύρει η ταχύτητα
καβαλάς το καλάμι και τρέχεις
και δεν ξέρεις κανέναν και τίποτα.

Ξαφνικά δηλαδή τα κονόμησες
και για μένα βεβαίως θα νόμισες
πως θα βάλω τη μαύρη γραβάτα μου
και θα βάλω να κλαίει κι η γάτα μου.
Βρε ματάκια μου πες μου τί έχεις
σ’ έχει πια παρασύρει η ταχύτητα
καβαλάς το καλάμι και τρέχεις
και δεν ξέρεις κανέναν και τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου