Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ!


ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ


ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ


Το τρελαμένο μου μυαλό
ανάστροφη έχει πάρει
δίνει ο Γκαλέτι τη μπαλλιά
στο Γιώργο Δεληκάρη·
σεντράρει στην περιοχή,
πηδάει ο Μητρό,
μα πάσα είν’ η κεφαλιά,
σκοράρει ο Αναστό.

Και κατεβάζω σύνθεση:
στο τέρμα Κελεσίδη,
βάζω Γεωργάτο αριστερά
και μπακ δεξί Ρωσσίδη.
Οι μνήμες μου μπερδεύονται,
με παίρνουν απ’ το χέρι,
πασσάρει ο Γιαννακόπουλος
στο Γιώργο το Σιδέρη

Θρύλε, Θρύλε!
Θρύλε, παρόν και παρελθόν
μαζί σου γίνονται ένα,
και όσο αγαπώ τη μάνα μου,
αγάπησα κι εσένα.

Καράβι είναι το γήπεδο,
ροκ φεστιβάλ, τραγούδι·
πανηγυρίζει ο Ντουντού
τα γκολ του Αργυρούδη.
Μποτίνος απ’ τ’ αριστερά
και σεντερφόρ Ζιοβάνι,
ο Κουσουλάκης στα δεξιά
τον Σιώκο ποιός τον πιάνει;

Αφήσου τώρα μνήμη μου,
πήγαινε παραπέρα,
θυμήσου άλλες εποχές:
με Υβ, Λοσάντα, Βιέρα.
Το γήπεδο είναι σύννεφο
που πνίγεται στον ήλιο:
Θεοδωρίδης, Τζώρτζεβιτς,
Τσιαντάκης και Καστίγιο.

Θρύλε, Θρύλε!
Θρύλε, παρόν και παρελθόν
μαζί σου γίνονται ένα,
και όσο αγαπώ τη μάνα μου,
αγάπησα κι εσένα.


Μουσική: Κωνσταντίνος Σαμψών.
Ερμηνεία: Νίκος Κολοβός.

4 σχόλια:

  1. αχχχχχχχ...

    κι εγω είδα ΘΡΥΛΟΣ και...μπήκα!..

    εγω...το ΠΑΟΚάκι!!

    μοιραστηκα το ρυθμό..
    πειραζει?...

    φιλιά....φυσικά κοκκινα..καρφιτσωμενα στο κασκόλ σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ ~reflection~: Αγαπητή φίλη, οι πραγματικοί ολυμπιακοί (δηλαδή πλείστοι όσοι!) ΔΕΝ έχουν ΤΙΠΟΤΕ εναντίον του ΠΑΟΚ. Εγώ, αν δεν ήμουν ολυμπιακός, θα υποστήριζα τον ΠΑΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρομεροί στίχοι, καταπληκτική μουσική.
    Το, δε, βίντεο αριστούργημα!
    Το διαδίδω όπου έχω την δυνατότητα.
    ΖΗΤΩ Ο ΘΡΥΛΟΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ΑΧΙ: Νά 'σαι καλά, σύγγαυρε. Είναι φρεσκότατο το γιουτουμπάκι. Θα πω τα κλα΄σου λόγια καισ τους συντελεστές του κομματιού. ΖΗΤΩ Ο ΘΡΥΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή