Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

ΤΟ ΚΑΥΓΑΔΑΚΙ


ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ


ΤΟ ΚΑΥΓΑΔΑΚΙ


Απόψε ξαναρχίσαμε το ίδιο καβγαδάκι
πες εσύ και πες εγώ μια εσύ και μια εγώ
κόντρα εσύ και κόντρα εγώ και δώσ' του χαβαδάκι

Καβγαδάκι καβγαδάκι ο έρωτας δε ζει
πρέπει να χωρίσουμε δεν κάνουμε μαζί
δεν κάνουμε μαζί δεν κάνουμε μαζί

Κατάντησε η αγάπη μας μεγάλο βασανάκι
κλαίω εγώ γελάς εσύ θέλω εγώ δε θες εσύ
πότε εγώ και πότε εσύ τραβάμε το σκοινάκι

Καβγαδάκι καβγαδάκι ο έρωτας δε ζει
πρέπει να χωρίσουμε δεν κάνουμε μαζί
δεν κάνουμε μαζί δεν κάνουμε μαζί

Εμείς οι δυο μοιάζουμε σκυλάκι με γατάκι
σήκω εσύ να κάτσω εγώ σώπα εσύ να πω εγώ
φύγε εσύ να μείνω εγώ και το βιολί βιολάκι

Καβγαδάκι καβγαδάκι ο έρωτας δε ζει
πρέπει να χωρίσουμε δεν κάνουμε μαζί
δεν κάνουμε μαζί δεν κάνουμε μαζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου