Κυριακή 12 Απριλίου 2009

ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ


Ο ΘΕΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΓΙΑΝΝΗ ΛΟΓΟΘΕΤΗ


Η ΠΕΘΕΡΑ


Το σοβαρό και το μεγάλο αμάρτημά σου
είναι που έφερες στο σπίτι τη μαμά σου
κι ενώ περνάγαμε καλά εσύ κι εγώ
βάλαμε τώρα μες στο σπίτι λοχαγό
Κι όταν μαλώνουμε την ξέρεις την αιτία
και ενοχλούμε και την πολυκατοικία
η διαχείριση μου είπε το και το
αν συνεχίσουμε θα φέρει το εκατό

Εγώ παντρεύτηκα εσένανε και όχι
την πεθερά μου με πηλήκιο και λόγχη
ας κοιμηθούμε τώρα, σβήσε και το φως
δικτατορίες δεν σηκώνει ο λαός

Πώς να μετρήσω από ένα ώς το τρία
μέσα στο σπίτι μου στυγνή δικτατορία
πάμε στο θέατρο ή πάμε σινεμά
πρέπει να κλείσουμε και θέση στη μαμά
Η πεθερά μου μού το είπε νέτα-σκέτα
να μην ξοδεύω το χαρτί στην τουαλέτα
να μην καπνίζω ο καπνός την ενοχλεί
να περπατάω με τις κάλτσες στο χαλί

Εγώ παντρεύτηκα εσένανε και όχι
την πεθερά μου με πηλήκιο και λόγχη
ας κοιμηθούμε τώρα, σβήσε και το φως
δικτατορίες δεν σηκώνει ο λαός

Κι όταν συμβαίνει νά 'χουμε δημοκρατία
για τρία χρόνια ή και για τριαντατρία
τότε τα πράγματα είναι πιο σοβαρά
αν κυβερνάει μες στο σπίτι η πεθερά
Να με γαζώνει με κλωστή και με βελόνα
και να μου ρίχνει μες στα μάτια δακρυγόνα
να ενοχλείται όταν μιλάω πολιτικά
ρε συ γυναίκα τί θα γίνει τελικά

Εγώ παντρεύτηκα εσένανε και όχι
την πεθερά μου με πηλήκιο και λόγχη
ας κοιμηθούμε τώρα, σβήσε και το φως
δικτατορίες δεν σηκώνει ο λαός

2 σχόλια:

  1. Εξαιρετική επιλογή, μεσιέ Κεντρωτή! Προ ημερών μιλάγαμε γι' αυτό το τραγουδάκι με τον Λοκόσολο.

    Ηλιόλουστους Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Lapsus digiti: Τυγχάνω θαυμαστής του Λογοθέτη και του Ανδρεάδη. Το τραγουδάκι αυτό "σε διασκεδάζει" και σήμερα, γιατί είναι γνήσιο, αν και γραμμένο πάνω σε ένα τόσο τετριμμένο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή