Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

ΠΕΡΙ ΚΑΜΠΗΣ


ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ


ΑΤΖΙΟΡΝΑΜΕΝΤΟ


Καλά έκαμες κι έμεινες, Γρηγόρη.
Την ώρα της καμπής ήταν αποφασιστική η παρουσία σου –
και είναι.
Αν όμως εγώ δεν είχα φύγει;
Αν δεν πούλαγα τη στερνή γραφή του πατέρα μου
για δυό κουλούρια κι ένα εισιτήριο στην «Αλάσκα»;
Αν δεν έτρωγα τόσο χιονόνερο στη μούρη μόνος κι έρημος;
... η καμπή σου θα ρχόταν;
Σ ε  ρ ω τ ά ω.

Χαμήλωνε λοιπόν τα μάτια, φίλε, όταν με βλέπεις
ν’ ακολουθώ τη λιτανεία των ημερών μου.
Υπάρχεις, επειδή πέθανα.



Ανέκδοτο. Από την υπό έκδοση ποιητική συλλογή «Ακουατίντα».

4 σχόλια:

  1. Ωραίος, όπως πάντα, ο Παπαδόπουλος.
    Περιμένουμε με χαρά την έκδοση της συλλογής.

    Τα σέβη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ lapsus digiti: Δεν θα κυκλοφορήσει και τόσο σύντομα. Θα βάλω κι άλλα ποιήματα του Νίκου Παπαδόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσείς αλήθεια πώς τα προμηθεύεστε τα ποίηματα ;
    Αφού η συλλογή είναι ανέκδοτη !

    Ο.Περίεργος (όνομα και πράμα καθώς λενε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ο.Περίεργος: Έχω στα χέρια μου το αρχείο του ποιητή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή