Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΠΟΤΑ

 


ΤΑΟ ΓΙΟΥΑΝ ΜΙΝΓΚ (365-427 μ.Χ.)

 

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΠΟΤΑ

 

Τα μαλλιά μου έχουν γίνει πιο άσπρα κι από άσπρα.

Το κορμί μου έχει χρόνια τώρα νερουλιάσει.

Τέσσερις γιους του λόγου μου έχω, να μη μου αβασκαθούν,

κι ούτ’ ένας τους δεν αγαπάει τη ζωγραφική, την ποίηση.

Καβάλησε τα δεκαέξι ο Αχ Σου, και με την αρίδα του απλωμένη

πρωταθλητής ανακηρύχθηκε στο αραλίκι.

Ο Αχ Σουάν δείχνει πως όλο και κάτι πάει να μάθει,

μα δεν ακούει λέξη έτσι και του πεις για γράμματα.

Στα δεκατρία του το χαζοπούλι ο Γιουνγκ Τουάν

το εφτά μπερδεύει ακόμα με το έξι ο έρμος.

Ο τέταρτός μου, ο Τουνγκ Τσε, έγινε προχτές εννιά

και ξέρει μόνο τί; — κάστανα κι αχλάδια!

Μπορεί όλο τούτο νά ’ναι θέλημα Θεού λέω — μάλλον.

Ε, αφού είναι έτσι, καλά ας είναι εμένα το κρασάκι μου.

Εις υγείαν!

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου