Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΜΟΥΡΟΛΟ


Ανάρτησή μου στο γιουτιούμπ:

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ROBERTO MUROLO


DESIDERIO


Tenevo na chitarra e s'è scurdata,
na piantulélla 'e rose e s'è appassuta...
Tenevo a te, funtana 'e chesta vita,
e mo, st'ammore mio, se more 'e sete...

Desiderio!
Desiderio 'e stu core...
primmo e ùrdemo ammore,
ca more cu me!
Si' na spina,
si' turmiento, si' pena...
ma io nun voglio a nisciuna,
io desidero a te.

Comm'a nu sciore, 'e ffronne, a una a una,
da 'o core mio, sceppaste cu sti mmane...
Faje mille 'nfamitá...ma io te perdono,
pecché nun campo senza stu veleno!

Desiderio!
Desiderio 'e stu core...

4 σχόλια:

  1. Μαζί με τον Sergio Bruni και Renato Carosone
    είναι οι πρωταγωνιστές της Ναπολιτάνικης
    Μουσικής σκηνής , μετα τον Β΄Παγκ.Πολεμο .
    Αξιόλογη μορφή τραγουδοποιού τραγουδιστή ηθοποιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος: Και οι τρείς είναι σπουδαίοι. Έχω τη γνώμη όμως ότι τα πρωτεία τα έχει ο Μούρολο. Και ο Φιέρρο, και ο Τσαπουλά και ο Μαλιόνε είναι επίσηςσημαντικοί. Χαιρετώ σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαρτάται που εδράζεις την γνώμη σου φίλε
    Γιώργο . Γιατί πίστεψε με , αν ρωτήσεις 10
    Ναπολιτάνους (τέτοια και η γυναίκα μου )
    ποιός είναι πιο famoso θα σου απαντήσει
    Carosone

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ανώνυμος: Πιο "φαμόζος" 100% ο Ρενάτο Καροζόνε. Πιο "φεντέλε" στην παράδοση ο Μούρολο. Προσωπικά μου αρέσει πολύ και ο Ρομάνο Τζανόττι. Νά 'σαι καλά. Χαιρετισμούς στην κυρία - αισθάνομαι κμι εγώ "ναπολετάνο" μιας κι έχω πάει πάρα πολλές φορές στη Νάπουλε και έχω ζήσει και 2 οκτάμηνα εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή