Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΕΝΑΡΞΙΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΝ






Καλό καλοκαίρι!

7 σχόλια:

  1. Απολαύστε λοιπόν το δικό σας καλοκαίρι
    μαζί και με τις δικές μου ευχές
    Σας τις χρωστώ σαν το ελάχιστο
    για τις ταξιδιάρικες μουσικές και ποιητικές αναρτήσεις σας

    Να στε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ meril: Εύχομαι και εγώ καλές διακοπές. Από Σεπτέμβρη πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. NNnnooooooo..........

    (Μεταφέρω την αυθόρμητη αντίδρασή μου όταν αντίκρισα την πρώτη εικόνα της σημερινής ανάρτησης..)

    Την καλημέρα μου και καλή ξεκούραση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, εσείς οι Δημόσιοι Υπάλληλοι δε δουλεύετε ποτέ; Πόσες μήνες διακοπές θα κάνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Έλενα Σταγκουράκη: Ποιά ξεκούραση; Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ανώνυμος: Στη βιασύνη σου να πεις την "εξυπνάδα" σου έγραψες "Πόσες μήνες". Και πού 'σαι, έξυπνε (για να μαθαίνεις): δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος - ούτε με κεφαλαία (όπως με γράφεις) ούτε με πεζά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και με την απουσία σου μας κάνεις εντονότερη τη δίψα, θα το αντέξουμε. Καλές διακοπές, ραντεβού τον Θεριστή και πάλι στ` αλωνάκι σου. Να είσαι πάντα καλά Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή