Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΦΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΝΕ

 


ANTONIO SAURA

 

[ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΦΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΝΕ]

 

Τα μάτια μου φως έχουν και φυλάνε θαλασσινό και βουνίσιο,

με λιμάνια και με καφενεία,

με όψεις, με ταξίδια.

 

Και τα χέρια μου μνήμη απ’ όλα τ’ άλλα χέρια είναι

που τον έρωτα δοκίμασα,

και μελάνι των στίχων που πόθησαν να ονομάσουν

ό,τι απόκρυφο και ό,τι διάφανο.

 

Δεν γράφω με πόνο,

είμαι απλώς κουρασμένος

και ίσως μου μένει

μόνο ένα κατακάθι θλίψης για ό,τι ποτέ δεν υπήρξε,

ξέρω ωστόσο ότι τίποτα ποτέ δεν χάνεται –

υπάρχει επιτέλους η προσπάθεια

και δεν υπάρχει όνειρο να ονειρεύεται.

 

Μόνο ένα ποίημα λείπει

σύντομο σαν ανάσα

να σφραγίσω τη φωνή μου:

μια πρόταση, ένας λόγος.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου