Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

TRES ESQUINAS








ΠΑΝΑΓΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ


ΕΙΜΑΙ ΦΟΝΙΑΣ

Είμαι χαμίνι που παραδέρνει
μέσα στου πάθους τη ρεματιά.
Είμαι σελίδα π’ άνεμος παίρνει
από παλιάτσου χειρόγραφα.

Είμαι, όταν σβήνει κάθε τραγούδι.
Όταν τελειώνει κάποια γιορτή
Είμαι οπτασία νεκρής φιγούρας
που περιμένει ν’ αναστηθεί.

Είμαι στ’ αλήθεια του πόνου χρόνος
χαμένη ελπίδα, λάθος ζαριά
κι όταν ακούω να τραγουδάνε
αναρωτιέμαι που έφταιξα.

Είμαι ρετάλι παλιάς αγάπης.
Απομεινάρι παραφοράς
κι όταν ρωτάνε αν έχω σφάλει
τους απαντάω: είμαι φονιάς.


Αθήνα 17/6/12

2 σχόλια:

  1. Είχες δεν είχες μου την τσάκισες πάλι
    ην καρδούλα , μα όπως έχω πει και στο παρελθόν
    ένα ευχαριστώ φαντάζει αχρωμάτιστο
    μπροστά σ’ αυτό που νιώθω

    Να ’σαι πάντα καλά
    Το φιλαράκι σου Π.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Π.Α.: Για τους φίλους κάνουμε πάντα το καλύτερο. Σε χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή