Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ


ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ


ΑΝΩΜΑΛΑ ΠΑΘΗ

  Κάποτε θα θυμηθώ κάτι τόσο ωραίο, θά ’ναι φθινόπωρο σ’ εκείνη τη μικρή πάροδο με τα υαλοπωλεία, εκεί που, όταν ξεπέσαμε ο πατέρας πουλούσε ονειροκρίτες – από τότε δεν ξαναβγήκα απ’ τ’ όνειρο κι όμως κρύωνα, αλλά μπορούσα τουλάχιστο να παραδοθώ στ’ ανώμαλα πάθη μου: τη μελαγχολία ή το συνωστισμό – γιατί, ας είμαστε ειλικρινείς, εγώ κανέναν ποτέ δεν αγάπησα κι αυτό το τρυφερό βλέμμα μου ήταν για εντελώς ιδιωτική χρήση
  σαν την αθανασία των ποιητών.



Από την ποιητική συλλογή: «Εγχειρίδιο ευθανασίας» (1979).
Από το βιβλίο: Τάσος Λειβαδίτης, «Ποίηση», τόμος τρίτος, Κέδρος, Αθήνα 1988, σελ. 14.

1 σχόλιο:

  1. Εκείνη ,η μικρή πάροδος , τ´ ανηλιαγα στενά , τα σπίτια χαμηλά μου είναι όλη η μαγεία του Τάσου Λειβαδίτη ..Με μάγεψε και εμένα μεταμορφώνοντας με σε rokkos69 παραδωμένο " στ´ ανώμαλα πάθη μου " ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή